Känner mig stressad och ledsen

Känner mig antagligen ledsen eftersom att jag är stressad. Vill ha bortgjort skolan. Känns som om allt är extra tungt och att jag inte är speciellt intresserad trots att jag bara har längtat och längtat.

Jag önskar så att jag hade den där brinnande skolenergin som jag alltid har haft. Men den kanske kommer snart?! Mycket kan bero på att jag inte har köpt någon kursbok och tvingas ta mig till biblioteket, vilket gör att jag vill ha det bortgjort så fort som möjligt.

Konstigt nog blir jag så jäkla trött efter en halv skoldag. Skulle plugga och fixa iordning några arbeten nu när jag kommit hem men har ingen ork. Måste fara och jobba idag också. Kommer att göra värken betydligt mycket bättre men som tur är så ska Peter hjälpa till med damsugningen.

Torsdag och fredag kvar, får helt enkelt bryta min vana av att vara ledig på fredagar. Biblioteket kallar.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nej det är inte harar. Kaniner finns lösa i massor i Stockholm. Trist att du inte känner dig i form. Du måste kanske ta time-out och vila?

2007-09-05 @ 16:02:39
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: sussi

stressa inte gumman.. allt ordnar sig alltid! d kanske känns som mycket i början, men ta d bara lugnt.. d löser sig! =) puss å kram!

2007-09-05 @ 16:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0