Så sugen..

Känner sådant sug efter att köpa varma strumpbyxor eller leggings med kjol och vinterstövlar till. Hade varit så snyggt. Men attans så dyrt att köpa allt bara för att kunna ha någon dag tills jag växer ur det. Så sorgligt. Ska iallafall fara på stan. Vilket också är farligt när man känner ett sådant köpsug.

Idag är det fredag och vi har stigit in i vecka 25. Inne i månad 6. Alltså nästan bara 3 månader kvar till nedkomst.
Peter ska jobba över en stund idag vilket jag tycker är hemskt med tanke på att det är fredag!
 
Imorgon ska vi rensa förådet och ta in utemöblerna och smörja in dem. Skönt att få det bortgjort. Vi måste helt enkelt sluta samla på oss så mycket skit som vi gör. Vi rensade förrådet förra året också och slängde mer än ett helt släp med saker. Vi får se hur mycket det blir den här gången. Tycker det är kul att rensa och fixa, tror att det hör till min boaperiod.

Nä nu ska jag se klart våra bästa år och sen hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: sanna

hej hej!
tänkte tipsa om en bra blogg som en tjej som varit med i topmodel sverige har. http://juliakrischel.blogg.se/
senaste inlägget är svinkul, ett klipp på ett britneyfan som är helt förstörd över att alla snackar skit om brittan:) måste ses:)
puss puss

2007-09-15 @ 11:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0