Statistiken sjunker..

Under helgerna.. Kan det bero på att folk har annat att göra än att gå in och läsa min blogg!? Jag läser panikartat bloggar på helgerna..Kan som inte missa även om jag inte har tid. Får ingen ro i kroppen om jag går och lägger mig utan att läsa allas bloggar.

Har rensat förrådet idag. Visste att det skulle bli mycket och sa det åt Peter. Men inte ville han tro på mig då vi faktiskt rensade förra året. Blev 2 släplast och 1 full bil. Vi skulle egentligen haft loppis för allt som slängts har varit andvändbart och en del saker har tillochmed varit oanvända. Men nu har vi iallafall plats för nytt skit där nere. Känner dock att smärtan bara blir värre och värre i fogarna. Blev att bära en massa iallafall och sen är det svårt att tänka på hur man vrider och vänder på sig hela tiden.

Igår såg vi nyaste Beck filmen - Det tysta skriket. Den var helt ok. Gillar som alltid beckfilmerna. Efter den familjen robinson. Också okej.

Blir mer och mer nyfiken på vad det är för kön på lillen. Varken jag eller Peter ser att det kan vara en flicka. Vi får väl världens chock om en liten kicka ploppar ut. Och om pappa Peter får som han vill så blir det väl en liten Tilde. Någon gång i sitt liv måste man väl ge med sig helt enkelt.=)

(Sussi Holmström! Stör mig på att det inte går att lämna kommentarer i din blogg, nu har jag försökt flera gånger!)

Kommentarer
Postat av: Emma F

hej erica! har läst din blogg ett tag nu, men helt plötsligt så slog det mig att jag har ju glömt att skriva grattis till er båda! :) skitkul verkligen! hopas allt är bra /emma

2007-09-15 @ 21:39:05
URL: http://solouniko.blogg.se
Postat av: Fia

Så ni vill veta det innan parveln är född?

2007-09-15 @ 22:12:22
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Sussi

går det inte. WTF....humm. ska Maila till blogg å säga å se vad dom säger! :) kul att du skrev det här iallfall... Blev lite chokad när jag såg mitt namn. -skrattar-

2007-09-16 @ 11:37:46
URL: http://sussisfoto.se
Postat av: helena

jag gillar också beckfilmerna, men har nog inte sett det tysta skriket. den senaste jag såg var den med tjejen som blev mördad i parken..
just nu känns det som att vi väntar en liten tjej..jag tänker mig den som en tjej hela tiden. men i början var jag helt säker på kille, så jag blir inte förvånad om det är en pojke heller :)

2007-09-17 @ 09:47:01
Postat av: mamma gun

Jag haller med Peter...tycker att det skall bli en Tilde |)
(svart att skriva pa icke europeisk tangentbord)

2007-09-20 @ 06:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0