Tråkigt...

Känner mig ensam. Peter har farit för att jobba och träna. Funderar själv på att ta och fara iväg och sola en snabbis. Behöver solen till ansiktet men eftersom att kroppen får ont av att ligga på rygg så är det väl inte det bästa jag kan göra.

Idag har äntligen utemöblerna blivit intagna och inoljade. Jag har tjatat på älskling ända sen vi köpte dem. Han har tyckt att jag ska ska göra det och jag har tyckt att han ska göra det. Nu har vi äntligen fått det gjort. Vi har även tapetserat skötbordet. Blev Daniels blommiga tapet och det blev jättebra. Nu ska det bara upp på väggen. Måste dock köpa tyg och klä om skumgummit.

Längtar så..


image25

Kommentarer
Postat av: åsa

bilder erika!!! =) blir så nyfiken..

2007-09-16 @ 20:15:16
Postat av: helena

åh vad fint skötbordet blev :)
jag har köpt ett "sniglar skötbord" på ikea som jag ska pimpa när jag har ork!

2007-09-17 @ 09:43:34
Postat av: Mallan

Gud vad du pysslar och fixar, kul :)Hoppas allt är bra!

2007-09-17 @ 10:43:07
Postat av: luleå

du vet att är du gravid och solar kan du få hormonfläckar som inte går bort! plus att UV strålarna går rakt in i magen och på fostret... inte skulle du lägga din nyfödda i direkt sol-ljus??

2007-09-17 @ 22:17:56
Postat av: lillasyster :)

jag tycker att du kan ta en ny bild på skötbordet, nu när det är svart så man kan se hur det ser ut :)

2007-09-29 @ 09:53:49
Postat av: Anonym

du måste sen lägga in en ny bild på skötbordet när det är svart :)

2007-09-29 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0