Vill ha!


Skorna finns på skopunkten. Vi har ju inte den affären här i luleå. Därför passar det sig extra bra att fara till haparanda. Frågan är den om jag kommer att orka ta på mig dem då jag har lite svårigheter med att böja mig ner. Det borde nog fungera bra tycker jag.

Vill ha, vill ha och vill ha!

Idag är det fredag och vecka 27. Skönt med lite ledighet och så kommer ju mamma och dem hem imorgon. Har ju trots allt inte pratat med någon utav dem på över 2 veckor.

Ska plocka undan lite här hemma, vila och duscha så är jag klar för det som komma skall.

Kommentarer
Postat av: maria

skit snygga! :) du gör det grymt bra om du orkar ta på dig dom med magen :) eller också äre bara jag som är extra slö som knappt fick på mig tok slappa öppna gympadojjor själv ;) fast iofs var min mage ganska gigaantisk :D hoppas ni har det bra!

2007-09-29 @ 09:36:10
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: madde

Åh vad fina skor=)
Det går jua tt beställa skor från skopunktens hemsida.. Jag har varit på väg att göra det flera gånger.. :)
Hoppas magen och du mår bra :)

2007-09-29 @ 20:39:43
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: Anonym

uppdatera:)

2007-09-30 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0