Uttråkande trött

Sitter i soffan och bara väntar på att klockan ska bli runt 24 så att jag kan få ge sista målet till Tilde och sedan gå och sova. Jag är ruskigt trött och ruskigt uttråkad så det är lika väl att längta till sängen. Det ända som är jobbigt är att jag vet att det bara blir sömn runt 4 timmar för sen börjar damen att spotta ut tutten.

Har kommit fram till att jag ligger på fel sida av sängen och att vi måste byta plats med varandra. Nu räcker inte armen runt Tilde så jag måste trycka in nappen med vänsterhanden, blir helt fel. Trodde att jag höll fast nappen men jag hade fingret i Tildes näsa istället. Hon bara låg där och sa ingenting.

Vad är det för väder? Snöstorm imorse och vi skulle bestämmt ut på en promenad. Gick mina steg men har fläskat i mig både nötter och chips så jag ligger efter.

Tilde vände sig just! Både jag och Peter missade det. Vi som har suttit båda två och bara tittat och väntat med kameran i högsta hugg. Oj, nu vände hon sig igen. Det är fart på damen. Måste springa efter kameran.

Kommentarer
Postat av: mela

"Trodde att jag höll fast nappen men jag hade fingret i Tildes näsa istället" Haha :D
Dukitgt av dig att promenera så mycket, önskar jag hade lite av din hurtighet :)

2008-04-05 @ 22:10:16
Postat av: helena

guuud vad du är duktigmed ditt promenerande! :)
vad hon vänder sig! åt vilket håll? nu har inte melker vänt sig på länge. han ledsnade visst!

2008-04-06 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0