Loppis

Vi ska ha loppis imorgon. Får se om man blir av med lite utav sakerna. Annars får de gå till myrorna för vi har helt enkelt inte plats med något när våra 3 förråd krymper till 1 väldigt litet.

Så imorgon klockan 07 kommer vi befinna oss på Herstön. Mamma ska varva mellan att vara med Tilde och stå och sälja med mig. Peter är väl inte sådär jätte sugen medan jag är mycket mer entusiastisk. Vi har tillochmed införskaffat oss ett riktigt loppis bord med tak. Är en fördel om det skulle regna. Har dock inte beställt regn så det förväntas inte!

Önska oss lycka till! 

Kommentarer
Postat av: Catti

Lycka till! :)

2008-08-08 @ 14:52:23
URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: Emma

Lycka till med loppisen :) När och var är den och vad kommer att säljas? :)

2008-08-08 @ 15:29:12
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Daniella

Ja, så kan väl jag också göra om jag hadfe lust ;> Men jag äter hellre en stadig lunch och middag istäöllet för att trycka i mig glass och liknande.



men tack för tipset!

2008-08-08 @ 16:03:00
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad roligt med uppdatering! :) Duktigt att gå sälja på loppis, ska hålla tummarna att ni får sålt en hel del. Vet hur det känns att ha det trångt i förrådet. Hoppas också på fint väder! Får man se bilder på ert nya hem i framtiden kanske? :) Fortsätt ha det bra. Kram.

2008-08-08 @ 16:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0