Nomination



Jag har fått en utmärkelse av Mela och Madde


Regler:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3 .Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag nominerar:

YeahYeahMalin

Zophia

MammaKarlsson

Sandraebba

Cinderellas

Thewife

Helvetia


Själklart hade jag velat nominera mina nominerare eftersom att de tillhör favoriterna.
Meddelanden till de nominerade får jag lämna i eftermiddag. Nu måste jag till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Catti

Men tack! :D

2008-12-10 @ 08:36:34
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Malin & Milla

Nej faaan jag orkar inte med sånt där :)

Tack för julkortet föresten, väldigt fint!!

2008-12-10 @ 16:05:35
Postat av: sussi

så d går att komma in på din blogg nu? :P



tack för senast! d var kul!



ps. va fint ni fått d!!!! vilken skillnad på före å efterbilderna!!!!

2008-12-11 @ 14:22:37
URL: http://sussilussan.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0