Mycket

Har tyvärr dåligt med bilder på datorn så jag bjuder på lite blandat idag

Har nämnt att jag har haft ont mellan benen sedan förlossningen. Fortfarande. Blev less på att ha ont efter 6 månader och ringde läkaren. Hade något på F som tydligen är kirurgiskt. En remiss är skickad och förhoppningsvis så kommer jag att få bli av med smärtan. Är dock livrädd för operationer.

Nu är lägenheten såld. 425.000 gick den för. Vi ska flytta in i en sliten lulebolägenhet på proffesorsvägen. Men bofonden är stor så förhoppningsvis kan vi göra den lite hemtrevligare. Har blandade känslor angående flytten. Ska bli skönt att bo på porsön pga närheten till skolan. Skönt att få en trea. En väldigt liten trea dock. Ska bli skoj att få packa ner alla saker och packa upp allt i nya möbler eftersom att vi ska inhandla helt nya nöbler. Ny soffa, ny tv och nya vardagsrumsmöbler. Om det är någon som vill köpa vår gamla hylla så är det bara att hojta till.


Tilde saknar sina kompisar medan mamma jobbar




Mamma saknar de med!

Tilde har fått tand på nedervåningen och har haft det lite tjorvigt. Den ploppade upp dagen innan 6 månadersdagen.  Hon har fått alvedon för första gången och även bitit pappa sin. Han sa aj och Tilde gav först ett litet skratt ifrån sig tills hon insåg att pappa verkligen fick ont. DÅ började hon storgrina.


Och mammas och sannas favortibild!

Jag har bara 2 veckor kvar med jobb och sedan ska jag äntligen få vara med min älskade familj. Vi ska hinna med mycket känns det som. Iallafall ska vi upp till kiruna och hälsa på alla. Sen måste det börjas packas. Den 1 september drar första flyttlasset iväg.  

Har tyvärr dåligt med bilder på datorn så jag bjuder på lite blandat idag.


Tänk så liten man har varit

Peter är och spelar fotboll idag. Jag har köpt nya serier. Frasier säsong 7, CSI lasvegas säsong 5 och 6 och OZ säsong 1. Var egentligen det jag skulle syssla med nu när Tilde har somnat men jag fastnade här istället. Men lika bra var väl det!


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor =)

Bra att du valde att uppdatera istället för att titta på tv =)

Du skall se att det kommer att gå bra med operationen, och sedan kommer du att må bättre!

Flytten kommer att gå i ett jehuuu...ni har ju många som kommer å hjälper till =)

2008-07-08 @ 08:29:03
Postat av: Cecilia

Skönt att ni fick såld lägenheten :) Vi funderar ju också på att flytta nu när vi blir tre ist för två :) Daniel ska flytta in (ingen mer bebis alltså) :D vad var det för typ som köpte lägenheten?

2008-07-08 @ 12:50:43
URL: http://flickanbakomkaoset.blogg.se/
Postat av: Elviras mamma

Skönt att få "F" fixat=) Jobbigt att ha ont.

Är det någon enklare operation med lokalbedövning eller blir man sövd? Blir lite avis om du får narkos haha! Det är sååå skönt!

När jag opererade blindtarmen så var det som att komma till himmelriket. Iof så hade jag så inni helvete ont då.

2008-07-08 @ 15:19:59
Postat av: malin & milla

Jo vi har haft det kanonbra, men det var föör varmt! 43 grader var det igår visst :)

Skönt att komma hem och få äta svensk mat. Deras mat var väl inte att hurra för ;)

Så det blev en flytt för er trots allt..

Se till att hojta till när ni har vägarna förbi Kiruna!

2008-07-09 @ 19:36:50
Postat av: Sandra

Hihi vad gullig du är:-) Åh shit vad små dom var våra skatter! Huvva med operation, men det blir ju skönt att slippa ha ont längre! Det går nog så bra så ska du se. Kram

2008-07-10 @ 15:42:27
URL: http://sandraebba.blogg.se/
Postat av: helena

jag saknar dig med! det blir kul att ni bor på porsön tycker jag, det är ju nära björx! då kan vi promenera :)

vad roligt med lite gamla bilder också.

och javisstja, bra att du kollade upp det där att du hade ont och att det verkar lösa sig! jag ska hålla mina tummar för din skull.



kram!

2008-07-12 @ 20:48:40
Postat av: Fia

Ok då vet jag..men för mycket äter jag då inte,äter i princip tre mål om dagen HÖGST..det jag menade var att all mat smakar ändå så gott,på ett annat sätt än det gjorde förr..men jag äter inte dirket bara för att jag är hungrig=) Men tack för rådet..Hoppas det är bra med der..

2008-07-14 @ 19:40:54
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja det har ju gått övet det mesta..förutom dom där små "attackerna" som kommer nu..men det är väl sånt som hör till=)

Ok då ska vi tänka på det..fast vi har redan hittat en vagn som vi gillar och det är hårdlift i det priset..men ska fundera lite,kanske värt att tänka om..Vad hade ni för vagn och vad kostade den?

2008-07-15 @ 21:25:46
Postat av: Fia

Det lutar åt en quinny freestyle

2008-07-16 @ 13:14:02
Postat av: Malin & Milla

Japp, vi är hemma! Troligen åker vi till stugan på onsdagkväll men på dan hinner ni väl kika förbi?

2008-07-17 @ 11:03:30
Postat av: Linnéa

Vad skönt att ni fick lägenheten såld! Är ni nöjda med priset? Det blir nog bra det där med operationen, det är ju dumt att ha ont i onödan, om det känns läskigt ska du tänka på vad skönt det ska bli sen när det är bortgjort!

2008-07-17 @ 19:54:28
URL: http://alvalinnea.blogg.se/
Postat av: Catti

hihi vi har också köpt en liten "björnoverall". Fast en vit och så har den öron också. :D Tänkte att den är bra att ta hem bebis från BB i :) Och bra att ha i vagnen också. :) Vi får ju som sagt också mitt i kalla januari så. :)

2008-07-31 @ 08:34:07
URL: http://catti87.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0