Pravidel och nästäppa

Tabletterna för att stoppa laktationen ger mig nästäppap och allergiska reaktioner. De biverkningarna är 1 på 10000 som upplever. Det är ju typiskt att jag ska få de då. Måste nästan sluta äta de om det ska fortsätta så här. Blir så fruktanvärt sjuk och trött.

Tilde fick recept på Nutramigen. Blev ju betydligt billigare då. Istället för 1 burk a 190kr så fick vi 6 burkar för 120 kronor. Hade varit värre annars.

Peter och Tilde är iväg en sväng  medan jag ligger hemma och tycker synd om mig själv. Fick nyss ett mms där Joakim ger henne mat. Äsch vad jag saknar henne redan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja jag blir som paralyserad när det är sånt där, hänger inte riktigt med=) vad bra att ni vet att det berodde på det!Man förstod ju att det måste ha varit det, hon brukar ju inte vara sådär ledsen! Usch för dom där tabletterna, hoppas du kan njuta av påsken lite ändå. Ska ni hitta på något spec?

2008-03-21 @ 13:22:07
URL: http://sandraebba.blogg.se
Postat av: Malin & Milla

När Milla hade RS och låg inne på sjukhuset fick hon också nutramigen för de misstänkte att hon spydde upp maten pga mjölkallergi.. Dock insåg de rätt snabbt att så var inte fallet.. Tur det, för jag tyckte nutran stank vidrigt! Usch vad den luktar =/
Ha en bra påsk!

2008-03-22 @ 17:54:16
Postat av: Elviras mamma

Täppt näsa är fan inte kul. Hoppas det fixar sig på någe sätt.
Hade kunnat bli riktigt dyrt med maten. Hade varit helt sjukt om ni inte fått det på recept. Det ska ju inte vara en klassfråga att kunna ge sitt barn mat.

Gissar på att det kommer bli fler huvudbonader innan sommaren ens har börjat. Finns så mycket sött att stoppa på dom små skallarna:)

2008-03-23 @ 07:36:35
Postat av: Fia

Det är nog olika från person till person..Det är en annan kärlek som växer fram tycker jag...

2008-03-23 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0