Iordning

Vi har äntligen börjat komma iordning. Har bott i den nya lägenheten lite över en vecka. Vi trivs hur bra som helst på porsön. Har varken haft tid eller lust till att skriva. Har helt enkelt haft för mycket att göra. Vardagsummet och toan är klara men tänkte inte sätta in några bilder förren allt är som jag har tänkt mig.

Är underbart med alla dessa kanaler på tvn. Vi har långt över 100 stycken och det finns jämt något att se på. Min favoritkanal har ändå blivit tv1000 family. Borde egentlingen inte se på tv utan plugga.

Skolan kör på för fullt och jag är inte gamla ordningssamma Erica. Det var en minitenta i engelsk grammatik idag. 2timmars plugg kvällen innan. Vi får helt enkelt se vad det motsvarar. Förhoppningsvis ett G. Vi har även fått tonvis med engelsk ungdomslitteratur för att analysera författarnas tillvägagångssätt. Vi ska skriva en egen engelsk bok i slutet av kursen. 

Tilde är det fart på. I ena sekunden är hon vid någon möbel i vardagsrummet och vid den andra är hon inne i sovrummet. Hon ställer sig upp mot allt så fort hon får chansen till det. Hon övar fortfarande på att släppa taget men det känns som att det är en bit bort.

nä, nu kallar livet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag längtar tills man får se bilder! Vi får komma och hälsa på sen när ni kommit iordning=) Kram

2008-09-17 @ 08:26:51
URL: http://sandraebba.blogg.se/
Postat av: helena

vad härligt att ni trivs och har det bra. jag och melker vill också hälsa på sen! men snart bär det av till varmare breddgrader. kram!

2008-09-17 @ 10:39:19
URL: http://melker080101.bilddagboken.se/
Postat av: Emma

Skönt att ha kommit iordning lite. Längtar oxå efter att få se lite bilder =)

2008-09-17 @ 19:11:34
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0