Träning

Det är så länge sedan sist så att tillochmed blogg.se har försvunnit från datorn. Men det gör inget. (Intalar jag mig själv, trots dåligt samvete)

Jag har börjat träna. Det är ju sjukt roligt och det ska införskaffas årskort på Stil. Då är det bara att traska dit på direkten jag känner mig rastlös. Nu för tillfället håller vi till på Helex eftersom att mor har gett oss 2 veckors gratis träning. Känns skönt. Vikten fortsätter neråt och nu börjar jag närma mig vikten innan inskrivningen på bvc. Men har fortfarande månader kvar. 

Idag är jag ensam. Peter har farit iväg på galej. Eller galej och galej. Är väl antagligen en vanlig fest, precis som alla andra. Jag hade inget som helst sug. Längtar mer tills i morgon när jag ska få gå på gymmet igen. Det känns som att detta skulle kunna vara den nya hobbyn som jag så länge har väntat på. Men jag är alltid så entusiastik. Oftast när jag prövar på något nytt blir jag alldeles till mig och ska självklart fortsätta. Men den här gången känns det annorlunda.

Har nyss nattat Tilde. Det tog bara 40 minuter. Undrar när det börjar gå snabbare? Numer ligger vi iallafall imörkret och försöker sova. Saken är den att jag blir så jävulusiskt trött. Och jag vill gärna hinna göra något annat än att sova på kvällarna.


Tuffast i stan. Med favoritleksaken i hand.


Har sett "I taket lyser stjärnorna". Boken är självklart bäst. Men filmen var inte pjåkig. Jag grät.  Eller nästan hela biosalongen snyftade. Det blev nästan humoristiskt med så mycket snyftande folk samtidigt.

Räkningarna för min del var snuskdyra den här månaden. Bara min del blev över 9000 kronor. Var verkligen inte min månad. Förhoppningsvis är det inget annat som kommer att behövas inhandlas förutom det  vanliga.
 
PÅ måndag börjar allvaret. Då är det dags för examensarbete!


Allt i rosa!

Kommentarer
Postat av: Elviras mamma

Vad kul att du tycker att det är roligt med träningen. Det är viktigt att träna. Promenader i all ära men det är inget man blir stark av.



Roligt med vikten också. Man blir lycklig och stolt av att lyckas med det.

2009-02-01 @ 10:19:00
Postat av: Jaana

Ex. afrikansk dans (som eg. är gympa) är lite pinigt att gå ensam på... och body pump (eller egentligen inte, men man behöver pushen). Sugen? Jag har årskort och har inte varit på STIL en enda gång sedan årsskiftet./ Jaana

2009-02-01 @ 17:14:42
Postat av: helena

ååh, vad tuff tilde är! :D



vad duktig du är som börjat träna, och kul att det är roligt! jag tycker bara sånt är kul typ en månad ;)



kram!

2009-02-03 @ 13:15:22
URL: http://melker080101.bilddagboken.se/
Postat av: malin & milla

Den rosa camoflage färgade är ett fleecefodrat regnställ så den är vattentät och ganska tjock. Jag köpte Millas nytt på tradera för 350 typ.. Annars ligger de kring 500 på olika sidor på nätet har jag sett

2009-02-05 @ 09:25:30
Postat av: Wifie

Jag ska också köpa träningskort på stil nu. Maken tränar ju där och jag sade upp Inpuls ganska snabbt när jag blev gravid eftersom jag inte kunde träna pga foglossningen.. Ska bli kul att komma igång igen til våren kanske. :)



Ja, jag måste skriva som jag känner, få det ur mig. Jag vet att det är MÅNGA som känner likadant, men det är lika många som aldrig skriver om det. Dom tar ändå bara fram allt det fina med att få barn. Inget fel i det! Det finns mycket fint, men för många (inkl. mig själv) är det svårare att få fram det.. Jag ska börja umgås med "mina mammor" nu så fort jag känner mig redo. Ännu tycker jag det är svårt att bara åka till mina föräldrar.. Eller, idag var faktiskt första gången. Vi tar det väldigt lugnt med andra ord. Jag måste komma över den här tröskeln och depressionen först. Kram och tack för dina ord!

2009-02-08 @ 20:37:27
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Wifie

Jo det var lika många i förpacknihngen! :) Eller jag antar det, paketen var lika stora. ;)

2009-02-11 @ 09:25:34
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag har nytt lösen på bloggen så antingen får du hojjta till på msn eller maila på [email protected] om du vill ha det nya.Hoppas allt är bra

2009-02-12 @ 11:51:46
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0