VAB

Jag vabbar för andra gången på 2 veckors tid. Tilde är dålig. Äter inget och sover hela tiden. När hon väl är vaken så gråter hon och tar sig för munnen och säger aj. Hittar inga blåsor och ser ingen ny tand. Men dregglet rinner som aldrig förr och hon blir genomblöt. Feber har iallafall försvunnit.

Är väldigt inaktiv. Är alldeles för mycket som händer runt omkring mig som jag inte vill dela med mig av. Har för mycket stress och för lite ork för att orka med något annat än familjen. Som självklart är mitt prio ett.

Krockade igår. Fast inte md någon annan bil, som tur var, utan med en betonggris. Det är förmodligen stressen. Inte för att jag är tjej. Jag är faktiskt ganska duktig på att köra. Tur att Peter är bilskadereparatör eller plåtslagare med lite fulare ord. Då behöver det inte bli lika dyrt. Har inte sådan stor lust att lägga ner alla våra pengar på den krockade bilen.

Måste väcka Tilde snart. Ska till läkaren. För 3e gången på 2 veckor. Först Tilde, sen jag och nu Tilde. Vi har bra gener i vår familj.

Ha en trevlig sommar.

Kommentarer
Postat av: Elviras mamma

Men stackars lilla Tilde. Undra vad som kan vara orsaken till allt detta?



Vad tråkigt att höra att du har det jobbigt. Hoppas det inte är något allvarligt.



Nå tur i oturen att det var en betonggris och inte något levande ting.

2009-07-03 @ 14:01:50
Postat av: sandra

Men va trist att läsa. Hoppas verklgien hon blir bättre snart och att allt annat som tynger dig löser sig! Kanske är kindtänderna (om hon inte readn fått dem) evt att med emmys kindtänder så var det ett helvete, hon åt inget på en vecka och hade feber och var risig som tusan länge. sen kom alla fyra på en gång!

2009-07-03 @ 14:41:56
URL: http://www.sansis.blogspot.com
Postat av: Wifie

Usch då. Låter inte alls som ni har det speciellt roligt just nu. Skickar en tanke och hoppas att ni iallafall haft tid och ork till att njuta av sommarvädret! Kramar om

2009-07-03 @ 15:48:40
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: ER

hej. hörntänderna har ju som redan kommit fram utan att hon haft några större problem men de är däremot inte helt ute. kommer i håg att emmy var sjuk mkt. usch vad jobbigt! har ni köpt hus?

2009-07-03 @ 20:23:06
Postat av: Malin & Milla

Skickar krya-på-er-kramar!!

2009-07-03 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0