Jag finns för mina älskade

Jag är en trött gravid människa som känner bebisen i magen varje dag. Jag har för mycket att göra på alldeles för lite tid. Därför finns jag inte på bloggen. Jag finns för mina älskade.

Idag har jag, Tilde och mormor badat på bahuset. Vi var lyriska allihopa, säkert mest Tilde. Hon är underbar, förstående, omtänksam och inte ens två år gammal.

Peter tar hand om vår trasiga bil och jobbar över. Han är min stöttepelare och hjälper mig att andas när jag får det för tungt.

Hur kan jag ha haft sådan här tur? Mitt i all stress är jag fylld av kärlek.



Kommentarer
Postat av: Wifie

Härligt inlägg tycker jag! :) Bloggen är ju inte hela världen, men det är ju din familj! :)



Ja, säkert hade du feber också då. :) Men skönt att ha det där bortgjort nu!

2009-11-12 @ 18:34:39
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Mamma & Mormor

Du har tur... eftersom du är en underbar människa!

Massor av pussar & Kramar från mig till dig!

2009-11-12 @ 19:18:43
Postat av: Wifie

Ramsan hittar man på själv. Jag har stulit en av min kompis Emma som använder SHN till sin Klara. Så vi säger bara "Godnatt nu Alfon, sov så gott" 4 ggr och han somnar. ;) Det är ju bara köra SHN med nästa barn om ni har mycket jobbiga nätter. :)

2009-11-13 @ 15:57:59
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0