Gammal

Helgen har bestått av roligheter och ännu mer roligheter. Moa har varit på besök. Vi träffas en gång per år och den här gången var det verkligen ett roligt år.
När har vi hunnit bli så gamla?

Jag har mått som jag har förtjänat och hade en sjukt rolig kväll först hos Axel och och sedan ute på allstar. Det inmundades massor av öl och skräpmat.

I övrigt så har jag massor att skriva om min lilla familj. Inget speciellt, utan bara vardagen. Vi mår så bra och frodas. Jag frodas för mycket. Jag går snarare upp än ner. När kommer självdisiplinen?

På tisdag börjar vardagen. Förra veckan var vi alla sjuka. Så nu, nu!

Jag älskar verkligen mitt liv. Fan så kul att kunna säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0