Dagen efter igår.

Sist jag var ut var lulekalaset. Före det en utekväll med Jaana i mars och före det, födelsedagsfirandet på elite stadshotell i januari.

Vi kan konstatera att jag inte är mycket till partyprisse. Men nog hade jag behövt roa mig lite mer än ovanstående.

Någon liten öl har väl åkt ner vid ngn middagsbjudning. Men Gud vad jag hade velat dansa nu.

Vi kommer aldrig så långt som till dansen. Jag som egentligen inte tycker om att dansa har fått mersmak efter mina barns oroliga moves.

Så, helt enkelt. Jag hoppas att vi syns på dansgolvet inom en snar framtid.


Kommentarer
Postat av: Erica

Inlägget har ju självklart hAmnat fel. Jag var inte ut igår. Och barnens moves är otroliga och inte oroliga.

2011-10-20 @ 08:32:48
Postat av: sanna

vi får köra nya dansspelet 3 med alla våra kontroller snart:)

2011-10-20 @ 17:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0