Vardagslyx

I bland känner jag bara att man måste göra något kul. Något som man inte gör allt för ofta. Speciellt på en vardag.

Jag frågade Tilde och Robin om de ville äta på restaurang. Jaaaa!!!O'Learys skrek Tilde. Maxdonalds, skrek Robin.
Tilde fick som hon ville med mat och bowling.
Jag älskar att barnen har börjat bli lite större. Nu är det roligt att göra saker med dem. Och så mycket lättare.

Innan vi skulle möta upp Peter så tänkte vi att vi skulle köpa en present åt honom. Bara för att han är han. Eller som Tilde sa, för att pappa är så omtänksam.

Vi har hursom haft supertrevligt och njutit av lite vardagslyx.
Barnen älskade bowlingen. Pappan älskade presenten och jag älskar dem.



Kommentarer
Postat av: T Granlund

Vilken fin sak att göra för pappa Peter. Du är minst lika fin och omtänksam Erica:)

2013-04-11 @ 22:27:25
Postat av: Erics

Vad snäll du är Theresé!

2013-04-11 @ 22:45:25
URL: http://humilis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0