Friluftsdag

En utav de tusentals fördelarna med att jobba som lärare.
Idag har jag spenderat arbetsdagen i backen tillsammans med andra kollegor och elever.
Vi har åkt snowboard, slalom och längd. Vi har grillat parisare och ätit gofika. En riktig mysdag som ger betalt. Förstå vilken förmån.

När vi kom tillbaka så var jag kall ända in i märgen.

Så en utav de tusen fördelarna med hus är att man kan basta efter en kall dag.

Eftersom att jag är spec. Lärare så har jag förmånen att få följa med på nästa friluftsdag som redan är på fredag. Och på lördag ska jag till kåbdalis med min man.

Vi kan nästan kalla mig friluftsmänniska!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul att du är tillbaka, Erica. Se till att stanna nu! :)

2013-03-19 @ 21:02:25
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0