Idag dog jag nästan

Herregud vilken åldersnojja hon har. Tänker ni.
Måste nästan ha det när åldern spelar in i allt.
Jag är ju inte lika smidig i kroppen som jag en gång varit. Det har inte bara med åldern att göra utan min brist på träning.
Fan. Jag hade verkligen behövt träna. Göra något. Men jag blir ju sjuk hela tiden.

Nå, hursom. Idag har vi varit på en underbar friluftsdag. Jag åker snowboard (för gammal för det?) och ramlar. Utan hjälm. Slår huvudet nå så djävulskt så att jag fortfarande, 12 timmar efter ligger i sängläge. Har sträckt mig i nacken också.

Imorgon ska vi till kåbdalis. Som vi sett fram mot detta. Och självklart så gör jag illa mig. Är jag inte sjuk eller nyopererad så har jag ramlat.

Det ska bli fint väder iallafall.

Dagens vy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0