Dra mig baklänges

Jag och Peter spenderade hela dagen i backen med ett litet stopp för korvgrillning. Sen en kort after ski och långt snapsande av mintu. Därav anledningen att jag skriver i denna tidiga timma. Herre min Gud så förskräckligt jag mår. Nå, vi har haft otroligt trevligt. Blev en tidig kväll dock. Pensionärerna orkar inte lägre köra helkväll när man börjar så tidigt. 

Det här med Melodifestivalen. Jag förstår inte ens varför jag har gillat det? Har det alltid hållit denna klass? För just nu känner jag ingen glädje av att se programmet. Och inte ens Filippa Bark är rolig. Jag kommer få genomlida veckor med programmet eftersom att det är min och Tildes grej. Fast det lyfter ju det hela, att få mysa med Tilde och se henne gilla spektaklet. Ikväll såg jag bara snabbgenomgången av låtarna och det fick räcka. 

Ska försöka sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0